Jak wykorzystać skutecznie opinie otrzymane w Mapach Google?

Niezwykle ważna – pozytywna reputacja

Budowanie reputacji pozytywnej na wizytówce firmy nie jest wcale takie łatwe. Mało tego, to jest to proces, który się nigdy nie kończy. Jednak wraz z upływem czasu jest nam dużo łatwiej. Jednak nie zmienia to faktu, że trzeba nadal dbać o to, co się mówi o nas w Internecie. Warto jednak zapoznać się z poradami dotyczącymi tego jak zrobić duży użytek z opinii. Dlatego tak ważne są opinie Google.

Wstaw opinie na stronę internetową

Nasza strona internetowa to jedno z pierwszych jak i także w zasadzie najważniejszych miejsc w sieci, w które nasi potencjalni klienci zaglądają. Na pewno wstawienie referencji z wizytówki Google w formie ekranowego zrzutu, pomoże budować zaufanie do marki. Nie poleca się przekopiowywania opinii. Na pewno Opinie Google tego nie lubi. W jakiej zatem zakładce zamieścić opinie? Jeśli posiadamy podstronę opinie/zaufali nam/referencje, to jak najbardziej powinniśmy się tak chwalić wszelkimi opiniami z Google. Jeśli nie mamy takowe zakładki, to na pewno warto stworzyć ją. Opinie z Google sprawdza się świetnie na stronach o typie landing page. Jest to taki klasyczny przykład społecznego dowodu, który sprawia niejednokrotnie, że w głowie danego klienta zapada decyzja ostateczna na „tak”. Opinie naprawdę są bardzo ważnym wyznacznikiem. To one decydują czy z usług danego sklepu skorzystamy czy też nie. Wiadomo, że pozytywne opinie nas zachęcają, a te negatywne odstraszają.

 

Udostępnij